Pandatraveli ja Balt Travel Agency kliendid saavad reisitasust tagasi vaid pisku

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Puhkus.
Puhkus. Foto: SCANPIX

Juunis oma maksejõuetusest teada andnud reisifirmade Pandatravel ja Balt Travel Agency kliendid saavad Tarbijakaitseameti teatel ärajäänud reiside eest makstud rahast tagasi vastavalt 27 ja 22 protsenti.

Pandatraveli (Good Company OÜ) vastu kogunes tarbijate nõudeid ligikaudu 123 000 euro ulatuses. Ettevõtte tagatis ehk kindlustus, millest hüvitatakse tarbijatele ärajäänud reiside eest makstud raha, oli 32 000 eurot.

Balt Travel Agency vastu kogunes nõudeid ligikaudu 64 000 euro ulatuses. Ettevõtte tagatis oli 34 000 eurot, sellest 14 000 oli seatud Eesti kindlustusfirmas Salva Kindlustuse AS, 20 000 eurot aga Läti kindlustusfirmas JSIC Baltikums. 22 protsendi suurune hüvitis tarbijatele on praegu välja makstud Salva Kindlustuse ASi poolt.

Läti kindlustusfirma on teatanud, et ei tunnista Balt Travel Agency kindlustuspoliisi. Tarbijakaitseamet on seetõttu algatamas JSIC Baltikumsi vastu kohtuasja.

Mõlema ettevõtte juhatuse liikmete suhtes on tarbijakaitseamet algatanud väärteomenetlused.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles