Goadventure tõrjub Egiptuse tagasilennu hilinemisega seotud süüdistusi

Sirje Niitra
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Egiptuse reisil saab ka püramiide külastada ja kaameliga sõita.
Egiptuse reisil saab ka püramiide külastada ja kaameliga sõita. Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Reisifirma Goadventure juhid ei võta omaks süüdistusi, nagu oleks paljude inimeste puhkuse lõpp ära rikutud tagasilennu mitmekordse edasi lükkamise tõttu, väites, et pigem oli tegemist reisi pikendamisega.


Tarbija24 toimetusse helistas mitu inimest, kes kõik olid pahased selle pärast, et tagasilend Hurghadast lükkus mitu korda edasi ja nad pidid laupäeva keskpäevast kuni pühapäeva varahommikuni kohvrite otsas algul hotellis ja seejärel lennujaamas passima.

«Paljud olid väikeste lastega, aga näiteks meie hotellis majutust ei pikendatud. Meile ei antud ka mingisugust infot, pidime seda ise Eestist tuttavatelt hankima. Kõik see rikkus muidu toreda puhkuse,» pahandas Liis, kes ei soovinud oma nime avalikustada.

Goadventure üks juhte Oksana Golovina saatis seepeale pika selgituse. Esialgse lennukava kohaselt pidi lennuk väljuma kell 21.45, viimaks tagasi reisijaid, kes puhkasid Hurghadas 8 ööd. «Päev varem saime lennukompaniilt teada, et lend hilineb 4 tunni võrra seoses sellega, et neljapäeval, olid Punase mere kohal tugevad liivatormid. Sel põhjusel olid mitmed lennud tol päeval hilinenud, ümber suunatud või koguni tühistatud ning selle tagajärjel said mitme lennufirma lennukavad mõne tunni võrra nihutatud ka järgmisel ja ülejärgmisel päeval.»

«Muudatustest teavitasime kliente reedel, info oli saadaval meie kodulehel, facebookis ning loomulikult teavitasid reisiesindajad ka Hurghadas olevaid kliente,» ütles Golovina.

Laupäeva päeval teatas lennukompanii, et tehnilistel põhjustel hilineb lend veel kahe tunni võrra ning pole välistatud ka lisahilinemise tekkimine, mis ka juhtus, sest lend väljus tegelikult 9-tunnise hilinemisega. Liivatormist põhjustatud hilinemisele lisandusid otsa veel Türgi lennuameti poolt rakendatavad uued reeglid, millest polnud lennukompaniid teavitatud ning mille tõttu tekkis veel mõnitunnine hilinemine, sest lennuk tuli Hurghadasse Türgist.

«Sel hetkel otsustasime pikendada kõigile meie klientidele hotellitoad veel ühe ööpäeva võrra meie enda kulul, mis sai ka tehtud. Paaril hotellil (näiteks Titanicu keti hotellid) ei olnud vabu tube pakkuda, kuna hotell oli täis - seal pakuti inimestele õhtusööki, sai kasutada kõike teenuseid. Inimestega nendes hotellides tegeles kogu aeg ka hotelli giid,» selgitas reisifirma esindaja.

Tema sõnul ei vasta tõele, et inimesi olukorrast ei informeeritud - vastav teave sai antud juba reedel ning täiendatud laupäeval olukorra arendades. «Meie reisiesindajad, partnerfirmade kohalikud giidid ning ka meie meeskond Tallinnas olid reisijatega kogu aeg ühenduses, andes vajalike korraldusi ning informatsiooni. Tavarežiimis töötas ka meie tasuta ööpäevaringne telefon. Eeldan, et võis olla mõni reisija, kes ei olnud millegipärast saadaval, või kellega ei saanud mingil põhjusel ühendust, kuid see ei saanud olla tingitud meie tegematajätmisest, kui tegemist ei olnud just mõni erandjuhtumiga.»

Kõigile 186 reisijale võimaldati mitte ainult hotellis viibimist, vaid ka tubade kasutamist, välja arvatud need paar hotelli, kus füüsiliselt ei olnud vabu tube, ning kus pidi seetõttu leppima söögi-joogi ning muude teenuste kasutamisega. Golovina palub neil, kellele hotellis viibimist ei võimaldatud, teatada oma nimi, et saaks temaga ühendust võtta, vabandada ja uurida, miks tekkis olukord, mis pani ta ebasoodsamatesse tingimustesse võrreldes kõigi teiste samal lennul olevate reisijatega. «Loomulikult püüame leida temale sobivat lahendust juhul, kui meie poolt jäi tõesti midagi tegemata,» lubas ta.

Lennundus on selline valdkond, mis on mõjutatav erinevate faktorite poolt, mille üle ei ole eriti kontrolli ei reisikorradajal ega lennukompaniil. Viimase aasta jooksul on see teine juhtum, kus lend oluliselt hilines või lennukava sai oluliselt muudetud, mis on Eesti tšartermaastiku jaoks üsna hea näitaja. «Iga kord püüame teha kõik, et reisijatel oleks võimalikult vähe ebamugavusi ning negatiivseid emotsioone, nii ka seekord. Reisijate heaolu on ja jääb meie prioriteediks,» kinnitas Golovina.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles