Ameeriklased kulutasid mustal reedel ostlemisele 11,4 miljardit

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Black Friday San Diegos.
Black Friday San Diegos. Foto: SCANPIX

Reedesel USA allahindluspäeval Black Friday ehk mustal reedel kulutasid ameeriklased ostudele rekordilised 11,4 miljardit dollarit ehk  6,6 protsenti aastatagusest rohkem, teatas analüüsifirma ShopperTrack.

«See on rekordiline üheaastane kasv pärast 2006/2007 aasta 8,3-protsendilist kasvu,» vahendas Bloomberg ShpperTracki asutaja Bill Martini teadet. Siiski on tegemist vaid ühe päevaga ning vara on prognoosida, kas  tarbijad on valmis riigi 9-protsendilise tööpuuduse juures kogu pühadeperioodil samamoodi jätkama, lisas ta.

USA jaemüügiföderatsiooni (NRF) prognooside kohaselt oli ostude sooritamise hullusest  reedel haaratud kokku 152 miljonit inimest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles