Ryanair põhjustas järjekordse pahameeletormi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ryanairi klientidel ei olnud eile õhtul võimalik lennufirma veebilehel lennule registreeruda. Sellest hoolimata nõuti neilt lisatasu maksmist.
Eile, 19. novembri õhtul ei olnud reisijatel mitme tunni jooksul võimalik end Ryanairi veebilehel lennule registreerida, sest leht oli maas. Hoolimata veebilehe töö peatamisest pidid reisijad lennujaamas lennule registreerudes ikkagi kõrget lisatasu maksma. Sotsiaalmeedias tõusis seejärel tõeline pahameeletorm, vahendab Daily Mail.
@Ryanair Any chance of you sorting out your website and app? Surely you can’t be charging a check in fee tomorrow!? pic.twitter.com/Rvw2nAHj3N
— Dorian Jones (@dorianlj10) 19 November 2018
Twitteri kasutajad tõid üksteise järel näiteid sellest, kuidas neilt nõuti lisatasu, mis oli kõrgem kui lennupileti hind. Ühe reisija sõnul keeldus Ryanairi klienditugi tunnistamast, et lennufirma koduleht ei tööta ning seetõttu ei saa ka lennule registreeruda.
Was charged £55/pp (on a @Ryanair flight that cost £46/pp return). Customer service, both online and on the phone, refused to acknowledge the website being down and/or having the ability to check in online.
— TotallydubbedHD (@TotallydubbedHD) 19 November 2018
Think that's called scamming people for having a shoddy website #ryanair pic.twitter.com/MsDLUU9BvN
Ryanairi esindaja väitis lõpuks vastu, et õhtul esines tõesti serveriprobleem, kuid see lahendati kiiresti.