Ajaga tuleb kaasas käia: Šveitsi hotellikett pakub esimesena uut humoorikat teenust

Elina Roosaar
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Andriy Popov / PantherMedia / Andriy Popov / Scanpix

Šveitsi hotellikett Ibis pakub oma külastajatele, kes soovivad sotsiaalmeediast puhata, uut ainulaadset teenust.

Reisijad, kes soovivad sotsiaalmeediast puhata, saavad Ibise hotellides palgata endale isiku, kes nende Instagrami kontol silma peal hoiab − nii-öelda Instagrami-hoidja, kes postitab nende eest pilte ja vastab ka kommentaaridele.

Humoorikat uut teenust pakub Ibise hotellikett käesoleva kuu lõpuni, vahendab Daily Mail. Ainus, mida teenusest huvitatud hotellikülastajad tegema peavad, on Instagrami sisselogimisandmete edastamine teenusepakkujale.

Teenust pakutakse kokku 17 Zürichi ja Genfi hotellis. Ibise hotellikett soovib Instagrami teenuse pakkumise abil leevendada nende külastajate stressi, kes tunnevad, et peavad ka puhkuse ajal sotsiaalmeedias aktiivsed olema. Teenust kasutades säilib neil võimalus kauneid pilte postitada ise selleks vaeva nägemata.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles