Ülikalli instrumendiga muusik jäeti maha kahest lennust (2)

Reisile.ee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Wavebreakmedia ltd / PantherMedia / Scanpix

Muusikul Emmanuel Borowskyl ei palutud lahkuda mitte ühelt lennult, vaid lausa kahelt. Seda kõike seetõttu, et tal oli kaasas väga hinnaline instrument, mida ta ei olnud valmis pagasiruumi loovutama.

Lennufirma Southwest Airlines keeldus teda aitamast 80 tuhande dollarise viiuli mahutamises kabiini. Borowsky ütles: «teised muusikud tõenäoliselt saavad aru, et viiuli saatmine alla pagasiruumi ei ole võimalik.»

Ta palus lennupersonali aitamaks viiul kinnitada ühele vabadest kohtadest lennukis, aga meeskond ignoreeris teda ja saatis järgmisele lennule, mis pidi väljuma kolm tundi hiljem.

 «Meeskond keeldus täielikult mind aitamast. Nad panid mind valiku ette – viiul läheb pakihoidu või ma lahkun lennult. Seal puudus igasugune läbirääkimise võimalus. Mina ei tahtnud tseeni korraldada ja nemad ei kavatsenud mõistvad olla, seega tuli mul lennukist lahkuda,» kirjutas mees Facebooki postituses.

«Ma olen lennanud palju kordi ja igakord on nii lennufirma kui ka FAA (Ameerika Ühendriikide Föderaalne Lennuamet) olnud väga mõistvad kõikide muusikute ja nende instrumentide suhtes.»

Borowsky eemaldati ka teiselt lennult, sest eelisjärjekorras lennule pääsu ostnud reisija jaoks oli vaja teha ruumi istmete kohal olevasse hoiukohta.

«Kuna mul ei ole kunagi varem probleeme sellega olnud, siis ei ole ma tavaliselt eelisjärjekorras lennukisse pääsemist ostnud. Alati on saanud hakkama ka ilma,» lisas mees.

Lõpuks sai Borowsky neli tundi hiljem koos oma viiuliga lennule, aga selleks ajaks oli ta maha maganud ärikohtumise Bethesdas, esitluse kolledžis ja viiulitunni Towsoni ülikoolis.

«Hoolimata sellest, et olen lojaalne Southwesti klient ja kasutan seda lennufirmat igal võimalusel, siis valmistas mulle täna hommikune olukord suurt pettumust,» võttis mees olukorra oma Facebooki postituses kokku.

Lennufirma vastus tekkinud olukorrale: «Meil on kahju, et reisija (Borowsky) kogemus oli kõike muud kui positiivne, sest me tahame, et kõigil oleks Southwestiga lennates vaid meeldivad kogemused. Meile antud info kohaselt oli antud reisija viimane, kes täiesti välja müüdud lennule peale läks ja kahjuks olid selleks ajaks kõik hoiukohad täidetud juba teiste reisijate käsipagasitega,» vahendab msn.com.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles