Foto: Ryanair ei pakkunud salongipersonalile majutust, töötajad magasid palja põranda peal

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Kuvatõmmis Twitterist /@Jimbaba

Sotsiaalmeedias levib foto Ryanairi vormiriietuses salongipersonalist ja pilootidest, kes magavad väikeses ruumis põrandal maas. Lennufirma väidab, et töötajad olid ruumis vaid lühikest aega.

Grupp tüdinud lennusaatjaid postitasid foto sotsiaalmeediasse, et näidata, kui «vastikult» lennufirma nendega käitub, kirjutas news.com.au.

Fotol on näha Ryanairi salongipersonali Hispaanias Malaga lennujaamas väikeses kontoriruumis põrandal magamas. Töötajad jäid Malagasse pühapäeva hommikul lõksu tormi tõttu ning nende väitel ei pakkunud tööandja neile ka majutust.

Foto ilmus esialgu Facebooki lehel Ryanair Must Change (tõlkes: Ryanair peab muutuma), kuid seda jagas siis Twitterikasutaja Jim Atkinson, kelle postitust on edasi jagatud üle 2000 korra. 

Kaheksa pilooti ja 16 lennusaatjat väidavad, et neid sunniti öösel kella ühest kuni kuueni hommikul väikeses ruumis koos olema. Ruumis oli vaid kaheksa tooli ning mitte ühtegi voodit. Samuti väidavad töötajad, et neile ei pakutud toitu ega vett.

Ryanairi operatsioonide juht Peter Bellow vastas säutsule, et kahjuks olid kõik Malaga hotellid välja broneeritud. «Torm tekitas Portugalis suurt kahju. Hiljem pärast seda viidi meeskond VIP lounge'i. Vabandused meeskonna ees, kellele me ei suutnud leida majutust,» seisis säutsus.

Seda versiooni ei suutnud aga uskuda ei Atkinson, ega ka piloodid. Samuti vastas Malagast pärit Twitterikasutaja @EvielHunter, et ta näeb pooltühja hotelli isegi oma aknast. «Meil on palju hotelle ja kuna turistid on lahkunud, sest suvi on läbi, on palju vabu tube. See, mida Peter vastas on 99,99% vale,» kirjutas ta. 

Portugali lennufirmade töötajate ühingu SITCPLA esindaja Fernando Gandra sõnul polnud Ryanairi versioon samuti usutav. «Võib-olla kõik hotellid Malaga lennujaama ümbruses olid täis, aga kindlasti oleks olnud võimalik need meeskonnad erinevatesse hotellidesse paigutada, mis oleks lennujaamast eemal olnud,» selgitas ta.

Põrandal oodanud töötajad lennutati mõni tund hiljem küll Portosse edasi, kuid väidetavalt olid nad sunnitud lennukis ootama kolm tundi, senikaua kuni lendu opereerima pidanud piloot Londonist kohale lendas.

Ryanairi esindaja halvustas aga fotot ning kinnitas, et töötajad veetsid ruumis vaid lühikese aja, pärast mida suunati nad edasi VIP lounge'i. Samuti avaldas lennufirma päev hiljem video tõestamaks, et töötajad lavastasid lennujaamas oodates nimetatud foto. Videot saab näha SIIT.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles