Reisiekspert hoiatab: internetis ei tasu hotellibroneeringut teha

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare

Foto on illustratiivne

FOTO: Andriy Popov / PantherMedia / Scanpix

Internet on täielikult muutnud viisi, kuidas me reisime. Alates inspiratsiooni pakkumisest, kaardirakendustest võõrastel teedel sõitmisest kuni otsast lõpuni reisi organiseerimiseni välja. Hotelli otsimisel tuleks aga veebis toa broneerimisest hoiduda.

Reisieksperdi ja reisisaate Travel Detective saatejuhi Peter Greenbergi sõnul tuleks hotelli broneerimisel kasutada vana head helistamismeetodit, kirjutas The Sun.

Greenberg selgitas Forbesele, et enamik puhkusereisi ettevõtteid ei jaga veebis kõiki oma pakkumisi ning hotellitube, mistõttu interneti kaudu ostlejatel ei ole parimatest pakkumistest täielikku ülevaadet.

«Vaid 52 protsenti kõigist pakkumistest on veebis- need on seal ainult siis, kui reisipakkuja need saadavaks teeb,» selgitas ta.

«Haara toru, tee see kõne.. mida sa näed ekraanil, ei ole sama, mida nemad näevad ekraanil,» kinnitas Greenberg.

Hotellid kipuvad nimelt oma parimaid ruume ja pakkumisi hoidma nendele klientidele, kes otse nende kaudu broneeringu teevad. Seda seetõttu, et hotellid peavad broneeringulehekülgedele maksma 10-30 protsenti vahendustasu hotellitoa hinnast, kuid otse hotellile helistades jääb vahendustasu maksmata ning majutusasutus saab teha kliendile parema pakkumise.

Endine hotelliomanik Shane Lambert selgitas, et hotellidele ei meeldi vahendustasu maksta, mistõttu need kliendid, kes on hotelli broneerinud läbi mõne kolmanda osapoole veebilehekülje, saavad tavaliselt oma kategoorias kõige kehvema ruumi.

Hotellile otse helistades on nad aga enamasti rõõmuga nõus kliendile valitud hinnakategoorias kõige paremat tuba pakkuma.

Populaarne

Tagasi üles