Lennufirma tühistas Itaalias lennu ja hülgas reisijad

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Flybe lennuk
Flybe lennuk Foto: MARIO FOURMY/SIPA / Scanpix

Laupäeval Veronast Southamptoni suundunud Flybe lend tühistati ning lennufirma esindajad jätsid reisijad ilma hotellist, lennupiletitest ja toidutalongidest, mis muidu sellisel juhul peaksid kaasnema.

Laupäevane lend hilines kõigepealt rohkem kui kaks tundi, kuid tühistati siis sootuks, kirjutas Independent. 

Euroopa Liidu seaduste järgi on lühikese etteteatamisega lennu tühistamisel lennufirmal kohustus organiseerida ja maksta reisijate hotelli, toidu, kohaliku transpordi ning alternatiivse lennu eest. Paraku hülgas Flybe lennujaamas mitukümmend reisijat sootuks.

Koos tütrega reisinud Lorraine Flack selgitas, et pärast lennu tühistamist ootasid nad koos teistega viis tundi, kuid Flybe esindajaid ei ilmunudki välja.

Need reisijad, kes olid maksnud lennu eest osana TUI puhkusepaketist, said TUI esindajatelt aga abi. 

«Meile öeldi lõpuks, et lend ei toimu ning oleme «vabad» tegemaks oma korraldusi, et koju jõuda,» selgitasid TUI reisijad Mike Batty koos abikaasaga. Ta lisas, et õnneks mitmetele reisijatest organiseeris TUI edasise reisiplaani. «Mitte ühelgi hetkel ei pakkunud Flybe meile mingitki informatsiooni,» lisas mees.

TUI töötajad aitasid kõigepealt oma kliente ning siis ka mõningaid teisi reisijaid. 

Flybe suutis koju lennutada ainult kaheksa 75-st nendega lendama pidanud reisijast ning reisijate hülgamist ei tunnista.

«Tegime kõik püüdlused, et pakkuda alternatiivseid ja mugavad reisivõimalusi ning majutust,» väitis Flybe esindaja. Sellegipoolest lisas ta, et Veronas toimunud suurte ürituste tõttu ei olnud neil võimalik kiirelt reisijaid alternatiivsele lennule saata või hotellitube leida.

«Seega me kahetseme, et seda ei tehtud nii kiiresti, kui tavaliselt oodatakse,» sõnas ta.

«Flybe vabandab siiralt reisijate ees ebamugavuste tõttu, mille lennuki tehniliste põhjuste pärast tühistamine neile tekitas,» ütles esindaja ning lisas, et lennufirma on äärmiselt murelik kuuldes, et nende lennujaamas olevad kolmanda osapoole koostööpartnerid ei pakkunud reisijatele aktsepteeritaval tasemel teenust. Esindaja kinnitusel lennufirma uurib, kuidas selline olukord sai tekkida.

«Flybe jätkuvalt austab EU261 regulatsioonidest tulenevaid kohustusi,» sõnas esindaja. Igal Flybe lennul olema pidanud reisijal on õigus 250 eurosele kompensatsioonile ning oma taskust makstud kulude hüvitamisele.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles