Piloot korraldas 159 ootavale reisijale pitsaõhtu

E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Foto on illustratiivne

FOTO: LUCY NICHOLSON / REUTERS/ Scanpix

Eelmisel neljapäeval pidid Los Angelesest Dallasesse suundunud American Airlinesi reisijad muutlike ilmaolude tõttu pikalt ootama. Et reisijaid kosutada, otsustas piloot kõigile pitsa tellida.

Tugevate äikesetomide tõttu suunati lennuk Dallase asemel ümber Wichita Fallsi lennujaama Texases, et tormi vaibumist oodata, kirjutas Travel+Leisure.

159 ärritunud reisijat mõistsid peagi, et torm ei pruugigi enne hommikut vaibuda.

Piloot Jeff Raines teadis aga, mida peaks tegema, et reisijate nägu taas naerule ajada. Ta helistas Papa Johnsi pitsarestorani ja tellis 40 suurt pitsat lennujaama. 

Wichita lennujaama töötajad püüdsid videolindile selle, kuidas piloot jookseb lennukist välja, et pitsatoojale vastu minna ning postitasid siis selle Twitterisse.

Kapten Raines kirjutas hiljem Facebookis, et reisijatele mugavuste tagamises ei kuulu kogu au ainult temale, kuna tema kaaspiloot aitas korraldada loa, et nad tohiksid lennujaamas maale minna, lennusaatjad serveerisid reisijatele värskendavaid jooke ning Envoy SPS-i personal broneeris uusi lende, korraldas bussiliiklust ja vastas reisijate küsimustele.

Piloot tänas kõiki abi eest ning kinnitas, et tegemist oli tõelise meeskonnatööga.

Lennufirma esindaja Tom Henderson sõnas, et American Airlines on alati uhke oma meeskonnaliikmete üle, kes reisijate eest hästi hoolt kannavad.

Pärast spontaanset piloodi korraldatud pitsaõhtut said reisijad reede hommikul Dallase poole edasi lennata.

Tagasi üles