Briti turist sai Mehhikos hotellitoitu süües fekaalide kaudu leviva haiguse

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: JOSE LUIS GONZALEZ / REUTERS/ Scanpix

Briti perekonna puhkus luksuslikus Mehhiko rivieras oli kõike muud kui meeldiv. Kuigi terve reisi vältel juhtus nendega üks äpardus teise järel, sai kõige ebameeldivama üllatuse osaliseks pereisa pärast reisi arsti külastades.

Kolmeliikmeline Madley perekond kulutas Mehhiko Kariibi mere rannapuhkusele üle 3000 euro, kuid mõnusa reisi asemel kukkus nende hotelli lagi kokku ning pereisa sai hotelli toitu süües endale jälgi haiguse, kirjutas news.com.au.

Üleujutuste tõttu pidi perekond iga päev ringi liikumiseks läbi vee jalutama, samuti oli rand fotodel nähtust palju kehvem ning pettumust tekitav.

Lisaks sellele kukkus suurte vihmahoogude tõttu kokku nende hotelli Bahia Principe Coba lagi ning Madleyde üheksa aastane tütar sai libedal põrandal kukkumisest peatrauma.

Kui perekond koju naases, selgus, et pereisa Scott oli saanud tsüklosporiaasi nimelise troopilise haiguse, mida saab vaid inimese väljaheitega kokku puutunud toitu süües.

Scotti enda sõnul sõi ta terve puhkuse vältel ainult hotelli restoranides ning sai diagnoosi kohe pärast koju naasmist. 

«Mul olid ägedad kõhukrambid ja kõhulahtisus ning olin sunnitud kolm nädalat töölt vabaks võtma. Ma ei ole endiselt täielikult paranenud. Aga juba on palju parem kui enne,» sõnas Scott.

Mehe sõnul andis ta juba hotellis olles tilkuvast laest ning muudest probleemidest oma reisikorraldajale TUI teada, kuid talle vastati vaid, et kõigil on oma hotellitubadega probleeme.

Scott on TUIle teada andnud, et lisaks täielikule kompensatsioonile ning reisikorraldaja vabandusele soovib ta, et juhtumit uuritaks põhjalikult.

TUI esindaja sõnul on neil kahju kuulda Madley perekonna kehvast kogemusest nende Mehhiko reisil ning kinnitas, et nad võtavad pereisaga otse ühendust, et probleemidele lahendus leida.

«Me soovime oma klientidele kinnitada, et me regulaarselt kontrollime kõikide hotellide [mille puhkuseteenuseid müüakse] tervisenõudeid ja turvalisust», sõnas esindaja.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles