Broneerimisveebid majutuse hinnale ja kvaliteedile garantiid ei anna

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Broneerimiskeskkonnad ei vastuta majutuse kvaliteedi ega avaldatud hinnainfo eest.
Broneerimiskeskkonnad ei vastuta majutuse kvaliteedi ega avaldatud hinnainfo eest. Foto: SCANPIX

Internet on täis erinevaid broneerimiskeskkondi, mis lubavad kasutajatele mugavat, hea asukoha ja mõistliku hinnaga majutust maailma eri paigus. Tarbijal tuleb nende pruukimisel aga arvestada, et probleemide korral portaalid vastutust ei kanna.

See kehtib ka selliste suurte ja tuntud keskkondade puhul nagu Hotels.com ja Booking.com. Tingimused on taolistel portaalidel üsna ühesugused. Kuna nad vaid vahendavad pakkumisi ja tegelik tehing sõlmitakse kliendi ja majutusasutuse vahel, siis probleemide ilmnedes vastutab inimese ees ikkagi hotell, mitte broneerimiskeskkond. Samuti taandavad portaalid end vastutusest avaldatud info õigsuse ees. Kui hotell on neile edastanud väära kirjelduse tingimustest või vale hinna, soovitavad portaalid petta saanud tarbijal taas hotelli poole pöörduda.

Ka Eestis tegutsev Hotelliveeb.ee on ennast igasugusest vastutusest tarbijate ees vabastanud. Tingimustes seisab järgmine tekst: «Hotelliveeb.ee ei vastuta vastavate teenusepakkujate tegevuse, tegevusetuse, lubaduste, garantiide, rikkumiste või hooletuse eest ega mingi sellest tuleneva vigastuse, surma, varalise kahju ega muu kahju või kulu eest.»

Samuti märgitakse tingimustes, et portaal ei maksa kompensatsiooni ühegi viivituse, tühistamise, ülebroneerimise, streigi, vääramatu jõu või muu põhjuse korral.

Seetõttu tasub enne majutuse broneerimist mõnes hotelliveebis uurida ka alternatiivseid pakkumisi ja võimalusel küsida hinnapakkumist otse hotellist. Pärast broneerimist on oluline hoida alles kinnitus ja kontrollida üle, millised on tingimused saabumisel, maksmisel ja tühistamisel. Reisile peaks kaasa võtma ka kinnituse väljatrüki, võimalusel võiks neid olla isegi kaks – üks hotellile ja teine endale. Nii on teil eriarvamuste tekkides olemas dokumentatsioon.

Lisaks tasub hilise saabumise korral sellest otse hotellile e-kirjaga teada anda, nii saate kindel olla, et teid ikkagi oodatakse ja teil on võõras kohas katus pea kohal.

Allikad: forbrukerportalen.no, hotelliveeb.ee

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles