Vihane klient: Ryanairiga ma enam kunagi ei sõida

Reisile.ee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: TONY GENTILE / REUTERS / SCANPIX

Reisija ostis Ryanairi lennufirmast piletid marsruudil Glasgowst Lissaboni, kuid lend tühistati ja lennufirma pakkus kliendile alternatiivi, millega saaks reisija veeta Portugali pealinnas vähem kui pool tundi. 

Mairéad Sweeney (24) ostis jaanuaris Ryanairi firma kaudu lennupiletid Portugali pealinna Lissaboni, kuid lennufirma tühistas lennu, kuhu Sweeney oli piletid ostnud, kirjutas The Sun. Sweeney sai Ryanairilt e-kirja, kus talle pakuti asenduseks lendu, mis jõuab kohale 30. septembril kell 20.30 ja väljub tagasi Glasgowsse samal õhtul kell 20.55.

«Ma ei suutnud seda uskuda. Sain eile Ryanairilt e-maili. Arvasin, et siin on kindlasti mingi eksitus,» ütles Sweeney. Ryanair pakkus kliendile täiesmahus tagasimakset, kuid Sweeney sõnul on septembri lõpus olevate lendude hinnad nüüdseks kahekordistunud. Sweeney ütles, et ei soovi Ryanair lennukitega enam kunagi sõita. 

Ryanair pressiesindaja sõnul jääb lend ära kaubanduslikel põhjustel ning lendude sagedus Glasgowist Lissaboni vähendatakse alates 2018. septembrist kahelt lennult nädalas ühele. Ryanair broneeris kliendile automaatselt järgmise vaba lennu sellel marsruudil ja reisijat teavitati e-maili teel marsruudi muudatuste kohta. «Klient saab ise otsustada, kas valib teise lennu, võtab pakutud lennu või nõuab täielikku tagasimakset,» ütles Ryanairi esindaja.  

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles