6 (üsna isiklikku) asja, mida lennufirma sinu kohta teab

Minna Annabel Tismus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Toru Hanai / REUTERS / Scanpix

Lennufirmade meeskonnaliikmetel võib olla reisijate kohta rohkem informatsiooni kui reisijad ise arvata oskavad. 

Lennufirmadel on ligipääs reisijate personaalsele infole, nagu milliseid jooke kõige enam ostetakse, millistesse sihtkohtadesse tihti reisitakse või mis sorti puhkust reisijale veeta meeldib, kirjutas The Sun.

Ajaleht The Wall Street Journal kirjutas, et lennukitöötajad võivad info põhjal õnnitleda reisijaid näiteks kolme miljoni lennukiga sõidetud miili täitumisel või abielupaare pulma-aastapäeva puhu. Mõni lennuettevõte teab, kas reisija sai makstud lisatasu eest mugavama istekoha või paigutati ta siiski tavaistmele. Ei ole ka välistatud, et tulevikus  pöörduvad lennutöötajad reisija poole järgmiselt: «Kas teile tuleb täna viin toonikuga nagu tavaliselt, Jaak?» 

Lennufirma United Airlines tegi enda töötajatele mobiilirakenduse, mille abil saavad töötajad näha, kuidas läksid viimased viis lendu, kus reisija sõitis. Kui rakenduses vilkuv tuluke on roheline, läksid lennud hästi, kui need vilguvad aga kollaselt või punaselt, esines lendudel probleeme näiteks lennu hilinemise või viivitusega.

United Airlinesi vanemasepresidendi John Salteri sõnul aitab rakendus reisijaid paremini mõista. Rakendus annab töötajale märku, kas reisija vajab lennukist lahkumisel ratastooli. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles