Nordica selgitab: millal lubatakse reisijat lennuki kokpitti?

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nordica
Nordica Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Kui lennu ajal on kokpiti uks turvalisuse kaalutlustel kindlalt suletud, siis enne lendu võib huvi ja ilusti küsimise korral piloodiga kohtuma minna küll.

Hiljuti kirjutas The Sun, et lennuhuvilised, kartlikud lendajad või niisama uudishimulikud võivad lennusaatjalt paluda, et neile kokpitti näidatakse.  «Kui on liiga kiire hetk, siis salongipersonal lihtsalt ütlebki seda, kuid küsimises pole midagi halba,» oli piloot Vicky McCarthy väljaandele öelnud.

Nordica turundus- ja kommunikatsioonijuhi Toomas Uibo sõnul on reisijad kokpitti teretulnud ka Nordicas. Uibo selgitas, et pardale saabumise ajal ongi kokpiti uks pea alati avatud, välja arvatud külmade ilmade ajal, kui piloodid võivad haigestuda. Piloodi haigestumine võib aga teatavasti lennufirmale kalliks maksma minna.

«Kui vähegi aega, siis lubame reisijal enne väljalendu kokpitti piiluda ja pilootidega ka paar sõna vahetada,» sõnas Uibo. 

Uibo sõnul on Nordica selles osas avatud. «Arvame, et taoline suhtlus on tore mõlemale poolele. Samas peame jälgima, et see tegevus ei takistaks õigeaegset väljalendu,» lisas ta.

Tema sõnul on tihti just lapsed kõige julgemad, kes suurest huvist oma sammud pilootide poole seavad. «Kui siis kapten väikese reisiselliga ka patsu lööb, on lõbus ja meeldejääv lennureis garanteeritud. Suvehooaeg on algamas ja see toob meie pardale ka rohkelt pisikesi reisijaid nii, et tere tulemast!» ütles Uibo lõpetuseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles