United Airlinesi vea tõttu jäi naine ilma võimalusest sureva emaga hüvasti jätta (3)

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: ARND WIEGMANN/REUTERS/Scanpi

Pisarates reisija visati United Airlinesi lennukist välja, kuna lennufirma sõnul polnud tema pilet enam kehtiv. Kuna tal ei lubatud ka uut piletit osta, jõudis naine ema juurde siis, kui oli juba liiga hilja.

Naine lubati piletiga läbi nii turvaväravatest kui ka pärast pileti skaneerimist lennukile. Ta istus juba lennukis, et minna oma sureva emaga hüvasti jätma, kui talle teatati, et tema pilet pole kehtiv, vahendas news.com.au.

Coloradost pärit naine Carrol Amrich oli teel Pueblost ema juurde Minnesotasse, kuid mõni minut enne õhkutõusu eemaldati ta lennult.

Amrichile öeldi, et tema pilet on tühistatud ning hoolimata naise palvetest või sellest, et ta soovis maksta lisapileti eest, et lennule saada, ei lubatud tal lennata.

Selgus, et lennupiletiga oli lihtsalt tekkinud tehniline segadus. Amrichi 16. jaanuari lennupileti ostis naise majaomanik läbi reisiabi infolaua. Kui aga Amrichi ema seisukord halvenes ning ta soovis lennuaega varasemaks muuta, palus reisiabi infolaud naisel otse United Airlinesiga ühendust võtta, mida ta ka tegi. Selleks, et pileteid topelt ei saaks, tühistas infolaud aga «vana» pileti ära. Kui United Airlines seda nägi, arvasid nad, et ka läbi nende muudetud pilet on tühistatud, millest segadus tekkiski.

Kuna United Airlines ei mõistnud Amrichi olukorda ning polnud valmis talle vastu tulema, otsustas naine ema juurde sõita autoga. Amrich rääkis oma emaga sõidu ajal telefonis ning palus tal vastu pidada. Järgmine kord aga, kui Amrichi telefon helises, teatati talle, et ema on just hinge heitnud.

«Ma sõitsin 1610 kilomeetrit, aga ta oli läinud, enne kui kohale jõudsin,» ahastas Amrich.

Ta lisas, et ta ei teinud sõidu ajal mitte ühtegi peatust, et õigel ajal kohale jõuda, kuid sellest polnud abi.

«Ma nutsin terve tee alates Pueblost. Olen kaks ööd üleval olnud. Ma pole kaks päeva midagi süüa suutnud,» sõnas naine.

Reisiabi infolaua esindaja Carolyn Gallant kinnitas, et naise pilet tühistati, kuna kardeti, et tegemist on pettusega.

«Tunnen proua Amrichile sügavalt kaasa,» sõnas Gallant.

Gallant lisas, et kui Amrich oleks United Airlinesi asemel otse nendega ühendust võtnud, oleks saanud kahetsusväärset olukorda vältida.

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles