Milline üllatus! Jaapani populaarseimat suveniiri saab igast Eesti külapoest

FOTO: Maurizio Rellini/ Vida Press

Kõik teavad, et Jaapanist saab kõige eriskummalisemaid Kit Kati šokolaade. Nüüd selgus, et just eri maitsete tõttu ongi Kit Kati šokolaad Jaapani kõige populaarsem suveniir.

Jaapanisse reisivate turistide arv on viimaste aastatega vaid tõusnud. Ligi 37 protsenti turistide rahast läheb ostlemise peale, vahendas Lonely Planet. Oluline osa sellest kuulub põnevusostude hulka, seda just eriti Kit Kat erimaitseliste šokolaadide puhul.

FOTO: BEHROUZ MEHRI/AFP/ Scanpix

Tokyo Kit Kati pood

Kui algselt proovis Nestle Jaapanis rohkem kui 2000 Kit Kati maitsega turule tulla, siis hetkel on turul üle 300 eri šokolaadi maitset saadaval. Kõige populaarsem ehk on rohelise tee maitsega Kit Kat, kuid leidub ka muid põnevaid maitseid nagu näiteks apelsini-šokolaadi-rummi, capuccino, sidruni juustukoogi, sojakastme ja adzuki šokolaade.

FOTO: Paul Quayle / Alamy/ Vida Press

Eri maitsete katsetamine sai alguse 2014. aastal, kui Nestle avas oma gurmee ja ebatavaliste maitsete poed Jaapanis.

Kit Kati põnevatest maitsetest pole vaimustunud ainult turistid. Nimelt on Jaapanis pikk omiyage traditsioon, mis tähendab seda, et eri paigus käies tuuakse sõpradele ja kaastöötajatele söödavaid suveniire. Kuna Jaapani eri paigus pakutakse eri maitsetega Kit Kat šokolaade, on see populaarne snäkk mida ka riigisiseselt ringi käies hiljem kontorisse tuua.

Tagasi üles