TripAdvisorisse postitatud laimuga saab võidelda

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tripadvisori peakorter asub Needhamis, Massachusetsi osariigis.
Tripadvisori peakorter asub Needhamis, Massachusetsi osariigis. Foto: Steven Senne/AP/Scanpixis

Nii TripAdvisor, Lonely Planet kui ka Facebook pakuvad võimalust jätta restoranidele, hotellidele ja teistele asutustele tagasisidet, kuid pole sugugi harv juhus, et internetis kirjutavad pahatahtlikult halbu kommentaare või annavad negatiivseid hinnanguid nende konkurendid, kes soovivad kliente üle meelitada.

Tallinna vanalinnas tegutseb restoran (nimi on toimetusele teada – A. A.), millele esitati hinnapäring grupi toitlustamise kohta. Pärast hinna teada saamist ei tulnud grupilt mingit vastust, mis oleks nende sööma tulekut kinnitanud. Kui päringus olnud kuupäev kätte jõudis, tuli viieteistliikmeline grupp kohale ning kurjustas, miks neil reserveeringut pole. Kui neile pakuti võimalust siiski restoranis süüa, teatasid grupi liikmed ülbelt, et neil oli tegelikult plaan hoopis mujale sööma minna, aga tulid lihtsalt kontrollima, kas neile oli broneering tehtud.

Pärast vahejuhtumit jätsid grupi liikmed restorani Facebooki lehele madalaima võimaliku hinnangu, mis viis muidu kõrgelt hinnatud restorani keskmise hinde alla. Kuigi pole võimalik täiesti kindlalt väita, et tegemist oli konkurendiga, oli vihje saatnu hinnangul tegemist mõne konkurendi tuttavatega, kes püüdsid restorani mainet rikkuda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles