Reisifirma viib turiste 28 000 euro eest tundmatusse paika

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Guyana
Guyana Foto: Adrian Warren/ Vida Press

Londoni luksusreisifirma Black Tomato pakub programmi nimega Get Lost, kus reisihuviline viiakse suure raha eest tundmatusse kohta, et ta seal ära eksiks. 

Enne reisile minekut uurib reisikorraldaja mitte seda, kuhu tahaksid minna, vaid kuidas soovid end reisil tunda ning miks tahad igapäevaelust eemalduda. Reisipaketid algavad hinnast 28 000 eurot ning reisijal ei ole õrna aimugi, kuhu ta viiakse, vahendab Business Insider.

Ainus kindel asi, mida reisija valida saab, on see, millist maastikku ta avastama hakkab: kõrb, džungel, rannik, polaarala või mäed. Kui klient soovib ka selle üllatuseks jätta, valib maastiku reisifirma.

Pärast konsultatsiooni lubab Black Tomato kokku panna unustamatu seikluse vähekäidavasse piirkonda, mis jääb veel saladuseks. Kui ellujäämisoskused osutuvad valitud reisil vajalikuks, kannab reisifirma hoolt ka selle eest, et enne reisile minekut oleks klient valmis metsikus looduses hakkama saama.

Reisisihtkoht saab teatavaks alles reisi esimesel päeval. Selleks, et seikluseotsijad metsikus looduses tõeliselt ära ei kaoks, varustab reisifirma nad satelliittelefoni ja jälgimissüsteemiga. Proovireisid on juba toimunud sellistesse kohtadesse nagu Mongoolia, Svalbard ja Guyana.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles