Aprillis tõusis järsult lennufirmadele esitatud kaebuste arv

Johanna Vahuri
, Reisiportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuri klient
Kuri klient Foto: Vida Press

Ameerika Ühendriikide lennufirmad on sattunud viimasel ajal korduvalt meedia tähelepanu keskpunktiks, sest taaskord on hakkama saadud millegi ebameeldivaga.

Ühendriikide transpordiameti andmetel esitati aprillis 1909 kaebust, mis on 70 protsenti rohkem kui eelmisel aastal samal ajal, vahendab CNN.

Enamik kaebusi (1400) oli esitatud United Airlinesi vastu, kelle puhul jõudis aprillis avalikkuse ette vahejuhtum, milles turvatöötajad tirisid jõuga lennukist välja Vietnami päritolu arsti.

Sellest hetkest on lennufirmasid ja nende poliitikaid tugevalt kritiseeritud. Oma protseduure ja võimalikke kompensatsioone on muutnud lisaks Unitedile ka teised suuremad Ühendriikide lennufirmad.

Samas ei puudutanud enamik kaebusi probleeme lennufirmade töötajatega, vaid pigem heideti ette lendude tühistamisi, hilinemisi ja seega ka jätkulendudest maha jäämist. Selliseid kaebuseid esitati 753 korral.

Kaebustelaviini ei saa ka pahaks panna, sest statistika kohaselt saabusid ja lahkusid lennukid õigeaegselt vaid 78,5 protsendil sõitudest, mis on 84,5 protsenti vähem kui eelmisel aastal samal ajal. Lisaks toodi välja ka probleeme pagasi, piletite, pardale mineku ja piletihindadega. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles