Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Kaheksa hotellide kiivalt hoitud saladust

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Hotelliuks | FOTO: Vida Press

Paljud saladused, mida hotellipidajad on tahtnud kindlasti klientide eest varjul hoida, on jõudnud avalikkuse ette ja nii teab nüüdseks juba enamik külastajatest, et toad ei ole alati nii puhtad kui välja reklaamitakse.

Ometi on veel selliseid infokilde, mida laiem avalikkus seni ei tea. Hotellipidajad võtsid Quora foorumis sõna ja jagasid saladuskatte all oma teadmisi, mis võivad klientidele üllatusena tulla, vahendab Travel and Leisure.

Enamik hotelle maksab koristajatele tubade kaupa

Paljud koristajad saavad palka tükitöö alusel, seega mida rohkem tube koristatakse, seda rohkem palka ka saadakse. Kui tahad koristajate vastu kena olla, jäta tuba enam-vähem korda, nii ei lähe neil kaua aega koristamiseks ja nad saavad edasi liikuda järgmisesse tuppa ning teenida nii rohkem raha.

Kõige parem on hotellis ööbida pühapäeviti kuu alguses

Selleks hetkeks on puhkusereisijad hotellitolmu jalgelt pühkinud ja ärireisijad ei ole jõudnud end veel sisse seada, mistõttu on vabad paljud toad ja nii on valik suurem.

Hotellid ja kohalik politsei teevad tihedat koostööd

Ei ole raske ette kujutada, kui palju käib hotellidest läbi inimesi, kes mingit sündmust tähistavad või on lihtsalt puhkusel. Seetõttu võib kindel olla, et sageli tuleb ette ka olukordi, kus asja peab lahendama tulema politsei. Seetõttu on hotellidel nii politsei kui ka kiirabiga alati head suhted.

Broneerimissüsteemid ei paku alati parimat hinda

Hotellid kasutavad broneerimissüsteemide abi, sest neil on sageli käes hulgaliselt vabu tube ning paratamatult kliendid ka neid süsteeme kasutavad. Tegelikult oleks hinnavõit ilmselt suurem, kui helistaksid hotelli ja paluksid nendelt otse pakkumist. Nii lood hotelliga ka ustava suhte ja püsikliendiks olemine toob sageli kaasa ohtralt boonuseid.

Sa võid ööbida samas hotellis kuulsusega, kuid sa ei tea seda

Enamik hotelle austab kuulsuste ja külaliste privaatsust. Sageli planeerivad kuulsused oma käigud sellistele aegadele, kui hotellis on ringi liikumas vähem inimesi või liiguvad nad töötajatele mõeldud käike ja koridore kasutades.

Linu ei pesta nii sageli kui võiks

See on juba üsna tuntud tõsiasi, et sageli ei pesta hotellides linu nii tihti, kui kliendid võiks arvata või loota. Kui eelmine klient on jätnud mõne padja puutumata, siis ilmaasjata ei hakata neilt ka püüri pealt kiskuma. Võib loota, et viietärni hotellides sellist muret ei ole.

Lahkus viib edasi (ka parema klassi tubadeni)

Kõige nutikam asi, mida hotellides teha saad, on olla lahke ja tore. Paljudel töötajatel on võimalik teha allahindluseid või jagada muid hüvesid, kui nad peavad seda vajalikuks. Lisaks tunnevad nad sageli ära korduvkülastajad ja ustavuse eest saab sageli mõne teenuse tasuta või antakse kliendile lihtsalt parem tuba.

Tagasi üles