Väike hiir läks British Airwaysile maksma veerand miljonit

Johanna Vahuri
, Reisiportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hiir
Hiir Foto: SCANPIX

British Airwaysi lennuk pidi asuma teele Londonist San Franciscosse, kui enne õhku tõusu avastati lennukist hiir. 

Hiired on aga tuntud suurepärase närimisoskuse poolest, mistõttu ei saanud lennukit enne õhku saata, kui hiir on pardalt eemaldatud ja lennumasin kõik kontrollid taas läbinud. Selleks, et leida lennukile asendust, kulus tunde, vahendab Independent.

British Airways oli seega sunnitud hoolitsema umbes 200 reisija eest ning maksma kinni nende lõunasöögi. Samuti peab lennufirma maksma reisijatele hilinemise eest kompensatsiooni ning kuna seda peavad saama ka need, kes Californiast Euroopasse õigel ajal tagasi lennata ei saanud, kujunes vaevatasude maksumuseks 240 000 eurot.

Lisaks vajavad reisijad, kes pidid San Franciscost või Heathrow'st edasi lendama, ka öömaja ning sellegi kulu peab katma British Airways. Seetõttu läks väike hiireke lennufirmale maksma umbes 291 000 eurot.

«Me teame, et nii hea teeninduse ja heade hindadega tahavad kõik meiega San Franciscosse lennata, kuid seekord pidime ühe eriti pisikese kliendi väravast tagasi saatma. Kõik, kel on pass, on nüüd teel Californiasse ja me vabandame hilinemise eest,» kommenteeris juhtunut British Airwaysi esindaja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles