Asjad, mida hotellist näpates võid puhtalt pääseda

Näppama

FOTO: SCANPIX

Et väikesed šampoonipudelid hotellis ahvatlust tekitaksid, ei pea olema varas. Üsna tihti võetaksegi need tubadest kaasa.

Kuna oleme toa eest maksnud, tekib sageli valearusaam, et meile kuulub kõik, mis sellest toast leida võib. Inimestes tärkab kogumisinstinkt ning kohvrisse topitakse kõik lahtine, just kui hakkaks maailmast kreem otsa saama, vahendab Telegraph.

«Inimesed varastavad peaaegu ükskõik mida. Hommikumantleid, riidepuid, voodiriideid, madratsikatteid, rätikuid, patju, prill-laua katteid – peaaegu kõike, mida toast võib leida,» rääkis Homegrown Hotelsi hotelliketi juht David Elton.

Väiksemate hotellide puhul hakkab inimesi vaevama süütunne, kuid suurhotellidest krahmatakse kõik kaasa. Siiski ei pruugi kõige kaasa võtmine olla tingimata vargus.

Hotellijuhid on üldiselt ühisel arvamusel, et vannitoatarvete nagu šampoonid ja kreemid, kaasa võtmine ei ole vargus. Üldine hinnang on, et kui asja ei saa enam taaskasutada, siis võib selle ka kaasa võtta.

Samuti ei tunta hiljem puudust väikestest esemetest, millel on hotelli logo. Nii võid varastatud pastakaga hotellile hiljem hoopis reklaami teha. Seega, kui sihid peamiselt pesuvahendeid, siis probleemi tulla ei tohiks.

Hotellidel on ohtralt väikesed, reisiks parajaid esemeid, mille saamiseks tasub vaid küsida. Ühtlasi ei ole hotellist välja registreerimine nagu lennujaama sisenemine. Ükski endast lugupidav töötaja ei palu sul kohvrit avada ega selle sisu näidata.

Hotelliomanikud isegi soovivad, et kliendid nende pesuvahendid kaasa võtaks. Nii kasutavad nad neid hiljemgi ning hotell ja sealt saadud kogemus ei lähe tükil ajal meelest.

Küll aga on hotellipidajad karmimad asjade võtmise osas, mida saaks taaskasutada. Nii ei tohiks kohvrisse kindlasti toppida mõnd rätikut. Selle väikese asja kaasa võtmine on isegi politsei silmis kuritegu, mistõttu võiks sellest siiski hoiduda. Kuigi hotelli töötajad ei anna sageli sellistest juhtudest politseile teada, lisavad nad kliendi musta nimekirja ning tal tulevikus samas hotellis ööbida enam võimalik ei ole.

Populaarne

Tagasi üles