Nordica ja LOTi koostöö ohustab enim lähinaabreid (1)

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Poola LOT otsustas lüüa käed aasta aega tegutsenud Eesti rahvusliku lennufirmaga Nordica, eesmärgiga kujundada oluliselt ümber piirkondlikku lennuvõrgustikku. Pildil  LOTi tegevjuht Rafał Milczarski (vasakul) ja Nordica lendude opereerimisega tegeleva tütarfirma Regional Jet tegevjuht Sven Kukemelk.
Poola LOT otsustas lüüa käed aasta aega tegutsenud Eesti rahvusliku lennufirmaga Nordica, eesmärgiga kujundada oluliselt ümber piirkondlikku lennuvõrgustikku. Pildil LOTi tegevjuht Rafał Milczarski (vasakul) ja Nordica lendude opereerimisega tegeleva tütarfirma Regional Jet tegevjuht Sven Kukemelk. Foto: Sander Ilvest

Möödunud reedel oma koostööst teada andnud Nordica ja LOT loodavad ümber kujundada Ida- ja Kesk-Euroopa lennuvõrgustiku, muutes piirkonna sõlmjaamaks Varssavi. Sellest plaanist kaotavad enim Helsingi ja Riia ning neid kodulennujaamadena kasutavad lennufirmad.

Poola lennufirma, mis vahetab novembrikuu teisest poolest välja senise Nordica peamise koostööpartneri Adria Airwaysi, ei tee saladust, et üks olulisemaid asju, mida nemad sellest võidavad, on peagi tihenev Varssavi lennuplaan, mis võimaldab Eestist teed alustavaid reisijaid LOTi lendudele n-ö ette lennutada. 

Kui vaadata praegu Tallinnast lähtuvat lennuliiklust, siis kõige suurem turuosa kuulubki siin Finnairi kodulennujaamale Helsingile, millele järgneb Lufthansa Frankfurt. «Lennupiletite müügikäibe järgi on mõlemal lennujaamal ligi 15 protsenti turuosa,» rääkis Estraveli lennupiletite ja reisikindlustuse müügidirektori Mauri Saarendi.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles