Lux Express: uus määrus aitab tõsta bussireisi kvaliteeti

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lux Expressi buss.
Lux Expressi buss. Foto: Lux Express

Lux Express Estonia juhatuse esimehe Hannes Saarpuu sõnul aitab Euroopa Komisjoni uus bussireisijate õigusi käsitlev määrus, mis jõustub 2013. aastal, tõsta bussireiside kvaliteeti ja on sellisena teretulnud.


«Uus bussireisija õigusi käsitlev määrus aitab tõsta majandusharu üldist kvaliteeti ja näitab meie arvates positiivset trendi bussitranspordis. Selle jõustudes on bussifirmadel hilinemiste, reisi tühistamise, avarii ja pagasi rikkumise korral reisija ees suurem vastutus,» selgitas Saarpuu.

Ta lisas, et ka Lux Expressi jaoks tähendab määrus reisijatega seotud reeglite osas muutuste tegemist ja uusi investeeringuid, kuid suurt osa selles dokumendis sätestatud punktidest täidab bussifirma juba pikemat aega.

Näiteks hüvitab Lux Express 50 protsenti sõidupileti hinnast, kui vedaja süül hilines sihtkohta jõudmine vähemalt 120 minutit. Kui aga sihtkohta jõudmine hilines vedaja süül rohkem kui 5 tundi, hüvitatakse reisijale kogu pileti maksumus. Seda tehakse ka juhul, kui reis tühistatakse vedaja süü tõttu.

Saarpuu sõnul mõjutavad muudatused tugevalt firmasid, mis ei ole tänaseks panustanud oma kvaliteeti ega teenindusse – need peavad nüüd otsustama, kas pakkuda paremat teenindust või turult lahkuda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles