Piloot otsustas ebatavalisel põhjusel õhkutõusu edasi lükata

Johanna Vahuri
, reisiportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Etihad Airwaysi lennuk
Etihad Airwaysi lennuk Foto: SCANPIX/REUTERS

Tavaliselt ei hinda reisijad piloodi otsust mitte õhku tõusta just eriti kõrgelt, kuid sel korral oli enamik reisijad sellega päri.

Etihad Airwaysi lennuk oli Manchesteri lennujaamas teel õhkutõusurajale, kui piloot sai teate, et ühe vanapaari lapselaps on haiglas eluga võitlemas, mistõttu otsustas ta lennuki tagasi lennujaama juhtida, vahendab news.com.au.

Vanapaaril olid soetatud piletid läbi Abu Dhabi Austraaliasse ja nad olid juba lennukis ning teel õhku tõusmas, kui said sõnumi oma lapselt, et nende lapselapsega on juhtunud õnnetus ning ta viibib intensiivravis. Vanavanemate sõnul ei olnud nad telefoni veel välja lülitanud just sellepärast, et neil oli tunne, et juhtub midagi halba.

Piloot sõitis tagasi lennujaama ning paar sai lennukist lahkuda, ühtlasi tõsteti maha ka nende pagas. Hiljem selgus, et nende lapselaps järgmisel päeval kahjuks suri, seega kui piloot ei oleks suuremeelsusest tagasi suundunud ning paar oleks pidanud hakkama Abu Dhabist tagasi lendama, ei oleks nad oma lapselast ilmselt elusana näinud.

Kuigi sellised juhtumid on haruldased, siis on nii mõnigi teine piloot reisijate soovile vastu tulnud. Nii viivitas Delta Airlinesi piloot õhkutõusuga, et pardale jõuaks ka perekond, kes vastasel juhul ei oleks oma isa matustele jõudnud.

Siiski ei ole kõik juhtumid kurvad. Kord tormi tõttu teise lennujaama suunatud lennuki piloot tellis kõigile reisijatele pitsat, et nende ootamine ja koduteekond natuke lõbusam oleks. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles