Reisist kujunes mõnusa puhkuse asemel kannatuste rada

FOTO: SCANPIX

Kauaoodatud suvine reis osutus pettumuseks, sest reisijad puutusid enda jaoks ebameeldivate teguritega kokku peaaegu igal sammul.

Reisihuvilised ostsid Viru reisid OÜ-lt suveks Sloveenia-Horvaatia-Bosnia ja Hertsegoviina pakettreisi kahele kogumaksumusega 664 eurot.

Reisijate sõnul ei vastanud reisikorraldus nõuetele ning nad said mitmete ebamugavuste osaliseks, mistõttu arvasid, et ebameeldivuste tõttu on neil õigus vähendada reisi maksumust 50 protsendi võrra. Nad ei saanud probleemidele lahendust reisi ajal ning esitasid pärast reisi kauplejale avalduse, millele ei vastatud.

Seega pöördusid nad tarbijakaebuste komisjoni poole, soovides tagasi saada 332 eurot makstud reisi eest. Viru reisid keeldus esialgu reisijate nõude rahuldamisest selgitades, et leping täideti kohaselt ning nõude rahuldamiseks puudub alus.

Komisjon uuris asjasse puutuvaid materjale ning leidis, et tarbija kaebus kuulub osaliselt rahuldamisele. Reisijate nimetatud puudused olid järgmised: bussis olid liiga udused aknad; bussi tualetti võib kasutada ainult äärmisel vajadusel (firma teatas, et vajadusel võis kasutada, reisijad said aga aru, et vaid äärmisel juhul tohib); pagas ei mahtunud pagasiruumi ja paigutati bussi (kaupleja sõnul ei häirinud see tarbijat, kuna tema kohad olid bussi keskel); buss sõitis liiga aeglaselt ja kogu aeg jäädi hiljaks, mistõttu kiirustas giid reisijaid pidavalt takka (kaupleja teatel ei olnud kindlaid kellaaegu, reisijate sõnul esines eriti aeglast sõitu Poolas, kus jõuti hotelli liiga hilja); audio- ja videoseadmed ei töötanud; konditsioneer puhus reisijatele peale (temperatuuride kõikumine olevat olnud nii suur, et reisija jäi haigeks).

Komisjon leidis, et osaliselt leidsid tarbija etteheited kinnitust ning nõue on tekitatud ebameeldivustega põhjendatud osaliselt. Komisjon otsustas, et Viru reisid peab tarbijale hüvitama 66,40 eurot, mis on 10 protsenti tema reisi kogumaksumusest.

Populaarne

Tagasi üles