Eesti reisikorraldajad katkestavad mitmeks kuuks reisid Sharm el Sheikhi

Teisipäeval Sharm el Sheikhist saabunud Eesti turistid Tallinna lennujaamas.

FOTO: Tairo Lutter

Välisministeeriumi soovitustest lähtuvalt on nii Tez Tour kui Novatours otsustanud vähemalt jaanuari lõpuni katkestada plaanitud puhkusereisid Egiptuse kuurortlinna Sharm el Sheikhi.

«Tulenevalt Eesti välisministeeriumi jätkuvast seisukohast – et vältida tuleks reisimist läbi Sharm el Sheikhi lennujaama – oleme sunnitud reisijate turvalisuse huvides ära jätma Sharm el Sheikhi lennud väljumisega 15. november 2015 kuni 7. veebuar 2016,» rääkis Tez Touri  turundus- ja kommunikatsioonijuht Svetlana Vertjanova, lisades, et edasiste reiside jätkumine otsustatakse jaanuaris.

Ka Novatours andis teada Sharm el Sheikhi reiside katkestamisest kuni uue aasta 31. jaanuarini. «Olukorras, kus valdav osa Euroopa Liidu riike, sealhulgas Eesti, leiab, et reisijate ohutust ei ole võimalik tagada ja vältida tuleks Sharm el Sheikh lennujaama, peab Novatours reisijate lähetamist Sharm el Sheikhi võimatuks ning ütleb seoses vääramatu jõu olukorra ilmnemisega üles pakettreisilepingud, mille sihtkohaks on Sharm el Sheikh,» märkis reisikorraldaja oma pressiteates.

Küll aga jätkavad mõlemad reisikorraldajad reise teise populaarsesse Egiptuse kuurortlinna Hurghadasse. Tez Tour isegi suurendab ära jäetavate Sharm el Sheikhi reiside arvelt reise Hurghadasse ja Araabia Ühendemiraatidesse. Novatoursi Hurghada reisid jätkuvad plaanipäraselt ning Dubai reisid algavad plaanitust kaks nädalat varem ehk alates 15. detsembrist.

Ärajäävate reiside asemel pakub Tez Tour oma klientidele võimaluse valida vastavalt kodulehel välja toodud hinnakirjale uus reis mõnesse teise reisisihtkohta, sealhulgas erinevatesse suvistesse sihtkohtadesse ka Türgis, Kreekas ja Bulgaarias.

Novatoursi kliendid saavad asendusreisina reisijad soetada pakettreise eeskätt lendudega Hurghadasse, kuid samuti kõikidesse teistesse Novatoursi poolt müüdavatesse sihtkohtadesse. «Otsus asendusreisi valimisest palume klientidel teha hiljemalt 30. novembriks 2015,» märkis Novatoursi tegevjuht ja juhatuse liige Andree Uustal.

Reisikorraldaja lisas, et olukorras, kus reisijaga ei saavutata kokkulepet asendusreisi valimises, tuleb esitada avaldus reisiraha tagastamiseks ning Novatours käsitleb antud avaldust nõudena tarbijakaitseseaduse mõistes ning kohaldab avalduse lahendamisele samuti viidatud seadusest tulenevat 15 päevast tähtaega.

Populaarne

Tagasi üles