Lennujaamu saab hakata hindama ja kommenteerima

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui lend tühistatakse, tuleb lennujaamas pikemalt aega veeta.
Kui lend tühistatakse, tuleb lennujaamas pikemalt aega veeta. Foto: SCANPIX

Reisijad saavad varsti uue rakenduse lennujaamade hindamiseks – nende tõmbenumbrite esile tõstmiseks ja mugavuste kiitmiseks, mis teevad ooteaja pisutki talutavaks.

TripAdvisor on populaarne sait, kus hinnatakse ja kommenteeritakse näiteks hotelle, restorane jm asutusi, kohe on kavas sinna lisada sarnane võimalus lennujaamade hindamiseks, vahendab Fox News. Lehekülg sisaldab endas üle 200 lennujaama maailmas ning on kättesaadav 28 keeles, lisaks saab seda kasutada ka mobiilis.

«Lennujaamu läbib üle 3,1 miljardi reisija aastas ning keskmiselt veedab üks reisija seal korraga lendu oodates 150 minutit,» ütles TripAdvisori asepresident Adam Medros. «Me tahame pakkuda reisijatele võimalust veel millegagi tegeleda, kuniks nad lendu ootavad.»

Esmalt sai TripAdvisori lehe Singapuri Changi lennujaam, mis hiljuti hinnati Skytraxi poolt maailma parimaks lennujaamaks. Changi lennujaamas on massaažisalongid, filmiteatrid, rikkalikult kauplusi ning lopsakas haljastus. Lennujaam on iseenesest juba kui turismisihtkoht.

«Changi lennujaama külastas eelmisel aastal 54 miljonit reisijat, see on üks juhtivaid lennujaamu maailmas. Nende suur tähelepanu klientide soovidele ja vajadustele teeb neist meile ideaalse partneri,» ütles TripAdvisori partnerlussuhete juht Aaron Hung.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles