Pikselöök seiskas tunniks raudteeliikluse

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Edelaraudtee reisirong.
Edelaraudtee reisirong. Foto: Tairo Lutter / Virumaa Teataja

Eileõhtused Edelaraudtee rongid Tallinn-Tartu liinil hilinesid signalisatsioonisüsteemi tabanud pikselöögi tõttu keskeltläbi tund aega.

Eesti Raudtee pressiesindaja Urmas Glase sõnul tabas äike raudtee signalisatsioonisüsteemi ja kuna selle parandamine võttis aega, hilinesid kaks õhtust Tallinn-Tartu ning üks Tartu-Tallinn kiirrong sihtkohta keskmiselt tunni.

Eile õhtul Jõgeval kümmekonna kaaskodanikuga 22.04 saabuma pidanud rongi oodanud Tarbija24 lugeja  sõnul võis seda, kas mingi rong on tulemas, ära arvata ainult fooritulede järgi. Abi ei olnud ka Edelaraudtee 6.90 minutihinnaga infotelefonist. «Öeldi, et keegi ei tea, kus rong on, dispetšereid ei saavat kätte,» ütles ta.

Et rong tund aega Raasiku ja Kehra vahel seisis, sai reisija teada alles tunni aja pärast saabunud rongis piletimüüjalt.

Edelaraudtee reisijateveo juhi Annemari Oherdi sõnul peaks operatiivne info infotelefoni kaudu klientideni alati jõudma.

«Aga kui meile endale ka ei öelda, millal see rong edasi saab ja kaua rikke kõrvaldamisega aega läheb, siis ei ole ka meil midagi oma klientidele öelda,» väitis Oherd. «Täpsemalt teab kommenteerida Eesti Raudtee, kelle territooriumil ja vastutusalas see asi juhtus.»

Glase sõnul ei saa aga ka Eesti raudtee täpseid lubadusi anda, sest nii petetaks kliente. « Meil ei ole võimalik öelda, et tunni aja pärast on kõik korras, » selgitas Glase. « Pärast rikkest teadasaamist kulub montööride kohalejõudmiseks minimaalselt pool tundi, kui nad on kaugemal, siis veel rohkem aega, lisaks võtab aega rikke põhjuse selgitamine.»

Rongis viibivatele reisijatele jagab Oherdi sõnul infot klienditeenindaja. Peatuses ootajatele pole tal aga soovitada muud peale tasulise infotelefoni. «Peatustes ei ole hetkel mingit sellist süsteemi, mis võimaldaks mõnekümne minutiga info üles saada. Meil võtab see aega tunde, isegi päevi, » möönis Oherd.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles