Lennujaamas tunde Tenerifele reisi oodanud inimesed saadeti koju

Kohvrid.

FOTO: Toomas Huik/Postimees

Tallinnast täna öösel reisikorraldaja Aurinko vahendusel Tenerifele minna soovinud pidid Smartlynx lennuki tehnilise rikke tõttu väljalendu ootama üle viie tunni. Seejärel saadeti nad koju ja kutsuti õhtuks tagasi.

Täna perega Tenerifele lendama pidanud naise sõnul oleks tšarterlend pidanud väljuma kell 5 öösel, ehkki Aurinko soovitas reisijatel Tallinna lennujaamas kohal olla juba kella 3 paiku.

«Lend hakkas aina edasi lükkuma. Info edasilükkumise kohta tuli alles pärast kella 5, mil öeldi, et uus info antakse kell 6. Samas ei öeldud, kas lend üldse toimub. Kell 6 öeldi, et uus info tuleb 6.50 ja sealt edasi saime uut teavet alles kell 8.30,» rääkis nördinud reisija, kelle sõnul oli ootajate seas palju lastega peresid.

Tegemist pidavat olema lennuki tehnilise rikkega. Reisijad saadeti 8.30 ajal koju ning neile öeldi, et eeldatav väljumine peaks olema kell 20. «Me pole veendunud, et lend väljub, enne kui see reaalselt väljunud on,» sõnas naine.

«Need inimesed, kes tulid kaugemalt, näiteks Jõhvist, on muidugi eriti pahased. Neil ei ole ju kuhugi ootama ka minna,» lisas ta. «Sisuliselt ongi üks puhkuse päev kaotatud.»

Kõige raskem on tema sõnul seda seletada lastele, kes öösel kell 2 ärkasid ja ärevusega sõitu ootasid, kuid pidid lõpuks leppima tagasisõiduga koju.

Aurinko OÜ tegevjuht Timo Vürmeri selgitas enamat täpsustamata, et tänane Tallinna-Tenerife väljalend hilineb tehnilistel põhjustel. Tema sõnul on arvatav väljalennu kellaaeg 21.20.

«Reisijatele hüvitatakse kaotsiläinud puhkusepäev,» kinnitas Vürmer. Lisaks saavad reisipaketi ostnud kliendid esitada kirjaliku kahjunõude või avalduse reisi tühistamise kohta aadressil info@aurinko.ee.

Ta lisas, et ainult lennupileti ostnud reisijatele kohalduvad Euroopa Liidus paika pandud ühtsed lennureisijate õigused. Loe reisiostja õiguste kohta lähemalt siit.

Tarbijakaitseamet on juhtumiga kursis.

Populaarne

Tagasi üles