Lennufirma jättis reisijad infosulgu

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aviesi lennuk JetStream 31 Kuressaare lennuväljal
Aviesi lennuk JetStream 31 Kuressaare lennuväljal Foto: Irina Mägi/Meie Maa

Alles hiljuti sai Kuressaare ja Tallinna vahelisi lende korraldav lennufirma Avies Saare maavalitsuselt trahvi, kuna rikkus lennuveolepingut. Reede õhtul jäid ära aga Avies Tallinna-lennud ning lennufirma esindajaga kontakti ei saadud.

Teadmatus ja nõrk asjaajamine tähendas seda, et reisijad jõudsid Kuressaarde väikebussiga alles kell pool kaks öösel, kirjutab Meie Maa. Reisijad oleksid pidanud sinna jõudma kell 19.

Hiljuti oli Avies suuremat nurinat põhjustanud pigem sellega, et muutis ühepoolselt väljumisaegu, teavitades teist poolt ehk Saare maavalitsust sellest pelgalt meili teel. Seda ei saanud lugeda piisavaks kokkuleppeks ning lepingujärgselt trahvis maavalitsus lennufirmat 3300 euroga.

Nüüd on aga käes samaväärsed juhtumid. Reede õhtul said Tallinnas lennukis istunud reisijad teada, et lendu ei toimugi. Põhjust nimetamata ning alles tund pärast ametlikku väljumisaega (18.15) öeldi, et sedakorda jääbki lend ära.

«Kõige ebameeldivam oligi, et lennu ärajäämisest teatati 19.15-19.30 vahel,» kirjeldas üks reisija olukorda. «See tähendas, et 22.15 praamile jõudmiseks oleks pidanud väikebuss saabuma tunni jooksul. Kuid see saabus punkt kell 21. Sel juhul oleks ta võinud juba ka hiljem tulla, kolm tundi Virtsu ei sõida ju...»

Aviesi esindajat kohale ei ilmunud ning temaga kontakti ei saadud. Lennujaamas teavitas reisijaid üks noor naisterahvast vahendaja, kes polnud just liiga hästi informeeritud. Kohapeal pandi kirja inimeste nimed ning uuriti, kes soovib minna väikebussile, kes soovib piletiraha tagasi.

«Tegu oli paraja haldussuutmatusega,» tõdeti Meie Maale. «Korraldamatus paistis välja näiteks sellest, et esitati küll mainitud küsimus, kuid keegi ei teadnud sel hetkel, millal saabub asendustransport. See oleks paljude jaoks asja muutnud.»

Reisijaile pakuti kümneeuroseid toidutalonge, kuid sedagi pärast ühe reisija vastavasisulist nõuet.

Eile Aviesi helistades vastas naisterahvas Meie Maale: «Ei kommenteeri seda teemat. Peaks kommenteerima regulaarlendude müügijuht, kuid ta tuleb puhkuselt järgmisel nädalal.»

Kuressaare lennujaama direktor Mati Tang ütles: «Inimesed on nördinud. Liini toimimisele see kahtlemata kasuks ei tule. Aviesi suhtes on tekkinud usaldamatus ning see nähtavasti süveneb.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles