Island püüab kampaania abil turismi turgutada

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Turistid Islandi vulkaani juures selle aasta märtsis
Turistid Islandi vulkaani juures selle aasta märtsis Foto: SCANPIX

Eyjafjallajökulli liustiku vulkaani põhjustatud kaose järel püüab Island uusi turiste riiki meelitada.

Selleks käivitati laiaulatuslik internetikampaania, kus kutsutakse Islandit külastama ja kohalikku õlut maitsma, kirjutab Helsingis Sanomat.

Islandi ametivõimud kutsusid kogu riigi elanikkonda – 320 000 inimest  - minema internetti ning kirjutama võimalikult palju head ja huvitavat oma riigi kohta.

Internetikampaania taga on Islandi valitsus ja välisministeerium.

Islandist sai möödunud aastal odavam ja samas ligitõmbavam turismisihtpunkt kui sealse raha väärtus langes majanduskaose tõttu märgatavalt.

Vulkaanipurske tõttu kukkus aga turism kokku.

Avatud on ka uus Islandit reklaamiv lehekülg Inspired by Iceland. Sama motoga ollakse nähtavad ka Facebookis ja Twitteris.

 «Arvame, et Islandilt saavad inspiratsiooni kõik, kes siia meile külla tulevad. Tahame, et kogu maailma teaks – nad on oodatud,» lausus Islandi turismiminister Katrín Júlíusdóttir.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles