Rimi: meie klientidel spaapakettidega muresid ei teki

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kauplused võivad sõlmida ausa hinnastamise lepingu, millega nad lubavad, et ei hakka euro saabumisel hindu tõstma.
Kauplused võivad sõlmida ausa hinnastamise lepingu, millega nad lubavad, et ei hakka euro saabumisel hindu tõstma. Foto: Elmo Riig / Sakala

Eile selgus, et Laadapäevade kampaania raames reisi- ja spaapakette pakkunud Selver peab partneri raskustesse sattumise pärast osa müüdud pakettidest tagasi ostma. Sel nädalal hakkas reisitoodetega kauplema Rimi.

Rimi müüb sarnaselt Selverile puhkusereiside kõrval ka kodumaiseid spaapakette, kuid Selverit alt vedanud Laulasmaa spaad nende partnerite nimekirjas pole. Müügil on Grand Rose, Meresuu, Meriton ja Pühajärve spaade paketid.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja ütles, et nad on kõikide oma reisi- ja spaapakettide partnerite finantsseisu kontrollinud ja need on igati rahuldavad.

«Teisisõnu meie klientidel ei tohiks kindlasti tekkida muret Rimi poolt pakutavate spaa- ja reisipakettide või laeva- ja lennukipiletite kampaaniapakkumiste osas. Saame täiesti veendunult öelda, et Rimil on oma reisikampaania partnerites kindel,» kinnitas Mägioja.

Praeguseks kaks päeva kestnud kampaania raames on Rimid spaapakette müünud saja ringis. Kõige populaarsemaks reisitooteks on hoopis Helsingi laevapiletid Viking Line`ilt, mida on ühtekokku ostetud juba üle 500.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles