AirBaltic laitis Tartu lennujaama teenindust

Kadri Ratt
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
AirBaltic heidab Tartu lennujaamale ette ka seda, et lennutornis pole alati inimesi olnud.
AirBaltic heidab Tartu lennujaamale ette ka seda, et lennutornis pole alati inimesi olnud. Foto: SCANPIX Baltics.

Lennukompanii AirBaltic ei ole rahul Tartu lennujaama teenindusega, väites, et lennujuhtimise tornis pole alati inimesi ja uduste ilmadega on maandumine Tartus võimatu.

Tartust väljub iga päev üks lend Riiga ja paar korda nädalas ka Stockholmi, kuid udusema ilmaga jäävad lennud ära, sest puudub seade, mis tagaks lennuki kaptenitele hea nähtavuse, vahendas ERR Uudised «Aktuaalset kaamerat».

«Tartu lennujaam peab standardid üle vaatama, sest me tõesti saame aru, et nad peavad investeerima infrastruktuuri selleks, et saaksime inimesi vedada mitte ainult ilusa, aga ka halva ilmaga,» rääkis AirBalticu korporatiivsuhete asepresident Janis Vanags.

Tartu lennujaam saab vajaliku seadme, mis muudab ka udus lendamise turvaliseks, eeloleval suvel.

AirBaltic heidab Tartu lennujaamale ette ka seda, et lennutornis pole alati inimesi olnud.

Lennujaama juhtkonna kinnitusel on seda juhtunud vaid korra, kui kõik töötajad ootamatult haigestusid ning sellest teavitati loomulikult ka lennufirmasid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles