Pärast 10 minutit ootamist paneb juht taksomeetri käima

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
TLMPM03: LIIKLUS:TALLINN, EESTI, 14MAR05.
Tulika takso.
th/Foto TOOMAS HUIK/POSTIMEES
TLMPM03: LIIKLUS:TALLINN, EESTI, 14MAR05. Tulika takso. th/Foto TOOMAS HUIK/POSTIMEES Foto: TOOMAS HUIK/PM/SCANPIX BALTICS

Postimees.ee poole pöördus üks lugeja, kes pahandas, et Tulika takso juht pani, ilma et klienti oleks sellest teavitatud, taksomeetri pärast 10 minuti pikkust ootamist käima, taksofirma juhi sõnul võiski juht seda teha.


Lugeja kurtis, et klienditeenindaja teda sellisest teguviisist ei hoiatanud ja ka sõidukis polnud selle kohta teavet.

Tulika Takso juhatuse liige Anne Rebane kostis seepeale, et taksofirma pole selles osas mingeid muudatusi teinud ja kehtiv kord näeb jätkuvalt ette, et kui klient ei ole 10 minuti jooksul taksosse jõudnud, siis teenindaja võtab kliendiga ühendust. «Omaloominguline taksomeetri käivitamine taksojuhi poolt ei ole aktsepteeritav,» lisas ta.

Tulika taksode sõidualustustasu on 45 krooni, kilomeetri hind päeval 8.60 ja öösel 10.95.

Sama kord ooteaja kohta kehtib ka näiteks Tallinki taksodes.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles