TopTours pikendas klientide puhkust kehvasti mineva äri tõttu

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment TopToursi veebilehelt.
Fragment TopToursi veebilehelt. Foto: Tarbija24

Hiljuti TopToursi vahendusel Egiptusesse Sharm el Sheikhi lennanud inimeste puhkus venis sunniviisiliselt päev või paar pikemaks, sest reisifirma tühistas kehvasti mineva äri tõttu tagasilennu.

5. detsembril puhkusele sõitnud pidid tagasi lendama 12. detsembri hommikul, kuid said paar päeva enne seda reisifirmalt teate, et koju saab 13. või 15. detsembril. Sõidu edasilükkamise põhjusena oli esialgses teates märgitud lennu ülebroneering.

TopToursi esindaja Katri Kaupmees tunnistas täna Tarbija24`le antud kommentaaris, et lend jäi ära hoopis muul põhjusel: kuna Egiptusesse sõitjaid on jäänud vähemaks, otsustas firma reiside arvu mõneks ajaks kärpida. Kahe Sharm el Sheikhi ja ühe Hurghada lennu asemel on nüüd vaid üks reis Hurghadasse ja üks reis Sharm el Sheikhi.

«Me andsime kõikidele reisijatele valikuvõimaluse ja kõik reisijad olid vabatahtlikult nõus pikendama oma puhkust TopToursi kulul samas Sharm el Sheiki hotellis, kuhu nad olid broneerinud,» ütles Kaupmees.

Ta lisas, et ühtegi klienti ei jäeta Egiptusesse maha ning kõik inimesed saavad tagasi kas TopToursi või siis mõne teise reisikorraldaja lennuga. Tagasilendude eest maksab TopTours.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles