Pilootide arvates ei ole Saksamaa lennujaamad ohutud

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Schönefeldi lennujaam.
Schönefeldi lennujaam. Foto: AFP/SCANPIX

Saksamaa pilootide ühenduse Cockpit hinnangul ei ole viis Saksa lennujaama 29st ohutud, enim leiti vigu Weeze ja Memmingeni lennujaamadest.

Pilootide ühing käis läbi kõik Saksamaa lennujaamad, et kontrollida, kas nende ohutusnõuded vastavad pilootide tingimustele, vahendab The Local.

Pilootide sõnul ei vasta Weeze, Memmingeni, Lübecki, Zweibrückeni ja Friedrichshafeni lennujaamad nende ohutusnõuetele. Põhilisteks vigadeks peab ühing ruleerimisteede vähesust ja halba rajavalgustus maanduvatele lennukitele.

Kuigi Cockpiti nõuded on karmimad kui üldised rahvusvahelised standardid, ei tohiks nende hinnangul rikas tööstusriik nagu Saksamaa rahulduda rahvusvaheliste minimaalsete nõuetega, vaid seadma ohutusele oma kriteeriumid.

Lennujaamad teavad, et ühing on oma hinnangut andes eriliselt karm. Lübecki lennujaam andis välja pressiteate, milles seisis, et kõiki Cockpiti nõudeid ei ole võimalik täita. Friedrichshafeni lennujaam võttis ühendust inspektsioonikohtuga. Baierimaal asuv Memmingeni lennujaam vaidlustas arvamuse, et liiga vähe ruleerimisteid on ohutusnõude rikkumine.

Cockpiti hinnangul ei ole ühtegi viga Berliini Schönefeldi, Düsseldorfi, Leipzig/Halle, Müncheni ja Stuttgarti lennujaamades. Mõned vead leiti veel Erfurti, Frankfurt/Hahni, Frankfurti, Karlsruhe/Baden Badeni, Köln/Bonni, Westerlandi ja Nürnbergi lennujaamadest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles