Klient nõuab Novatoursilt untsu läinud reisi eest hüvitist

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Puhkusereis ei vastanud turistide ootustele.
Puhkusereis ei vastanud turistide ootustele. Foto: Panther Media/Scanpix

Reisikorraldajalt Novatours Türgi pakettreisi ostnud pere majutati viietärnihotellis kolm korda ümber, kuid ikkagi ei vastanud hotellituba pere ootustele. Rikutud puhkuse eest nõuab pere pakettreisi hinna alandamist, millega nõustub ka tarbijakaebuste komisjon. Novatours endal süüd ei näe ja soovib, et olukorda hindaks kohus.

Mullu juulis ostis neljaliikmeline pere, kus kaks väikest last, pakettreisi Türki majutusega viietärnihotellis, selgub tarbijakaebuste komisjoni otsusest. Reis osteti vahendajalt, reisikorraldajaks osutus Novatours. Kogu lõbu läks maksma 3350 eurot. Majutuskoht sai valitud reisi vahendaja antud informatsiooni alusel ning reisikorraldaja kodulehel avaldatud informatsiooni alusel.

Probleemid reisiga said alguse kohe Tallinna lennujaamas, kui väljalend hilines üle 12 tunni.

Hotelli jõudes selgus kliendi sõnul, et hotellituba nelja inimest ei mahuta. Pere pöördus hotelli administratsiooni, kuid sealt esialgu abi ei saanud. Hiljem pakuti reisijatele teine tuba, mis oli kliendi kinnitusel hoopis koristamata. Puudus ka konditsioneer ja vann oli umbes. Seejärel paigutati reisijad veel kord ringi. Üldse tundus klientidele, et kogu hotelli territoorium on räpane ja bassein must.

Ootustele mittevastava hotelli ja rikutud reisi tõttu nõudis klient tarbijakaebuste komisjonis, et Novatours alandaks pakettreisi hinda 500 euro võrra.

Lahendus kohtust

Novatours selgitas, et tarbija majutati vastavalt lepingule standardtuppa, mida tarbija avalduse alusel veel ka vahetati. Hotellis on aga tsentraalselt juhitav konditsioneer. Kauplejal ei ole informatsiooni selle kohta, et tarbija majutustingimused ei vastanud lepingutingimustele. Juhul kui Tallinnast väljalennu aega muudeti ja sellest tarbijat õigeaegselt ei informeeritud, siis kaupleja hüvitab tarbijale kaotsiläinud puhkuseaja maksumuse.

Tarbijakaebuste komisjon leidis, et kliendi kaebus on põhjendatud. Komisjoni kinnitusel ei põhjendanud Novatours, miks reisikorraldaja kohapealne esindaja tarbijat ei abistanud ja miks hotelli vahetamisest keelduti.

Novatoursi turundus- ja suhtekorraldusjuht Olev Riisberg ütles Tarbija24-le, et tarbijakaitseamet on tarbijakaebuste komisjoni otsuse edastanud, kuid ettevõte sellega siiski ei nõustu.« Jääme oma seisukoha juurde, et Novatours võimaldas kliendile majutuse, mis vastas tarbijaga sõlmitud lepingule ja Novatoursi kodulehel olevale informatsioonile toa suuruse kohta. Soovime nõuda asja läbivaatamist kohtu poolt,» ütles Riisberg.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles