Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

11 viisi, kuidas hotellid äriklienti poputavad

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Ärireis | FOTO: Vida Press

Sagedased reisijad on hotellidele eriti meeltmööda, sest toovad pidevalt kasu. Samuti üritavad ärireisijad tihtipeale peatuda samas hotellis, et nautida kõiki pakutavaid hüvesid.

Kui korralikes hotellides peetakse igast kliendist lugu, siis ärikliente või lihtsalt neid, kes reisivad pidevalt ja peatuvad samas hotellis või hotelliketis, kantakse erakordse õrnusega kätel. Seda ikka selleks, et nad jälle tagasi tuleks ja oma tööpäeva õhtud seal veedaks, vahendab Insider.

Produktiivsuse kasvatamine

Kui mõni päev peab hotellitoast tööd tegema, kuid õues on ilm ilus ja kahju on vaadata teisi basseiniääres möllamas, siis paljud hotellid on kaks asja omavahel ühendanud. Selleks võib basseiniäärest leida juba eraldatud boksid, kus on olemas ka pistikud, mistõttu ei ole töö tegemine sealt mingi probleem. Ning vahepeal saab nii ka ujumas käia ja lõõgastuda.

Kiire ühendus

Mõne lennujaamahotelli külalistele pakutakse turvakontrollis eelisjärjekorra võimalust, mistõttu ei pea nii kaua enam järjekorras ootama. Samuti on näiteks Londoni ühel hotellil otseühendus St. Pancrase rongijaamaga, et vältida liigset rahvamassidega võitlemist.

Koosolekud muudetakse paremaks

Hotellid soovivad sageli, et ärikliendid tooksid endaga kaasa ka suured konverentsid või koosolekud, mis hotelli täituvust veelgi tõstaksid. Selleks on konverentsisaalidesse lisatud kõiksugu mugavusi, kuid unustatud ei ole ka väikseid detaile. Nii võib parematest paikadest leida näiteks õhukesed sallid, mida jahedas saalis hea on ümber võtta.

Tehnoloogia üleküllus

Püsiklientidele pakutakse kõiksugu nutikaid lahendusi. Näiteks pakub üks Mehhiko kuurort oma klientidele tehnoloogilist sekretäri, kes suudab eristada kõnesid ning koosolekute ajal annab edasi ainult kõige olulisema.

Eraldatus

Mõnikord on vaja tööd teha täies vaikuses. Selleks puhuks on hotellid välja mõelnud omalaadsed kapslid, mis on täiesti helikindlad ning kus saab mugavalt töötunde veeta. Sellistesse kapslitesse mahub kuni neli inimest, mistõttu saab seal isegi koosolekuid pidada. Joogi ja söögi tellimiseks pole ka vaja välja minna, piisab vaid nutiekraanil klõpsamisest.

Piisavalt inspiratsiooni

Selleks, et hoida mõistus teravana ja alati midagi uut õppida on mõned hotelliketid enda telekatesse pannud mitmeid ärialaseid TED-konverentse. Nii võib tööst hetkeks küll puhata, kuid samas tarkust juurde ammutada.

Kultuurikool

Reisides võib jänni jääda kohaliku kultuuriga kuid ärikohtumistel on etiketi tundmine äärmiselt oluline. Seega leiab näiteks Jaapanist hotelli, kes pakub oma klientidele etiketikoolitust.

Soodustused

Kui tavakliendid tahavad pesu pesta, peavad nad iga eseme eest eraldi maksma. Kui seda tahab teha aga äriklient võib ta ühe suure koti täis toppida ja see tuuakse talle kindla kokkulepitud hinna eest tuppa ilusti triigitud ja kokku pandud kujul.

Kiire info

New Yorgi osariigis on hotell, kus paremates tubades on väike tehnoloogiline abiline, kelle käest saab pidevalt küsida infot erinevate vaatamisväärsuste ja muu põneva kohta. Lisaks on see vidin ühendatud ka robotist ülemteenriga, kes toob kohale kõik tellitu.

Tee trenni

Selleks, et trenni teha ei pea alati minema jõusaali. Paljudes hotellides on esmased vahendid juba tubades olemas ning loomulikult on ka hulgaliselt videoid, mis õpetavad nende vahenditega treenima.

Suurim sõber

Kanada üks hotell on tööle võtnud koerakese, keda koolitati abikoeraks, kuid kes osutus selleks tööks liialt sõbralikuks. Nüüd aitab ta hotellis äriklientidel enne suuri presentatsioone närve rahustada.

Tagasi üles