Vaata, millised on kõige halvema klienditeenindusega lennufirmad

Johanna Vahuri
, Reisiportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Spirit
Spirit Foto: Vida Press

Lennureisi võivad lisaks vähesele jalaruumile ebameeldivaks muuta ka muud asjaolud, olgu selleks lennu hilinemine või tugev turbulents. 

Ometi võivad kõik ebameeldivused muutuda üsna väikeseks, kui pardameeskond teeb oma tööd hästi ja oskab reisijatega suurepäraselt toime tulla. Samas, kui klienditeenindusele rõhku ei panda, võib kogu lend olla tõeliselt rikutud, vahendab Travel and Leisure.

Klienditeenindus on üks väheseid detaile, mille üle on lennufirmal täielik kontroll, seega võiks loota, et teeninduse täiustamisele pannakse ka ohtralt rõhku. Ometi see nii ei ole ja  nii võivad paljud lennufirmad jääda ilma väärtuslikest klientidest.

Kuigi tavaliselt on Ameerika Ühendriigid hea teeninduskultuuri poolest tuntud, siis üllatuslikult leiab halvima klienditeenindusega lennufirmade nimekirja esiotsast neile kuuluvaid ettevõtteid lausa neli.

9. United Airlines

8. Air India

7. Egyptair

6. Volaris

5. Royal Air Maroc

4. EasyJet

3. Frontier Airlines

2. Allegiant

1. Spirit Airlines

Vaata ka, milline on maailma halvim hotell.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles