Restoran, kus ei pea kellegagi suhtlema

Johanna Vahuri
, Reisiportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nuudlite söömine
Nuudlite söömine Foto: SCANPIX

Taaskord on jaapanlased hakkama saanud millegi omapärasega luues restorani, kus teiste klientidega suhtlemine ei ole vajalik.

Ichirani restorani leiab juba paarist Jaapani suurlinnast ning söögikoha ehitamisel on järgitud kindlat põhimõtet, et süües peaks inimene keskenduma ainult oma toidule, vahendab Travel and Leisure.

Kõik lauad on omavahel seinaga eraldatud, mistõttu ei pea teiste klientidega suhtlema. Samuti ei ole suhtlemine vajalik ka teenindajatega. Toidu tellimine toimub interaktiivselt ning seega saab oma soovi esitada ilma ühtegi sõna lausumata.

Kõik lauad on suunatud köögi poole, mistõttu näevad kliendid kuidas nende toit valmib ja kust see tuleb.

Vaata pilte siit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles